LinkedIn marketing za posameznike: 5 spregledanih taktik
- Ema Lukan
- Mar 8
- 3 min read
Updated: Mar 8
Vsebina
Glede na to, da si pristal/a tukaj, osnove LinkedIn marketinga najbrž že poznaš.
✔️Veš, da je treba redno objavljati.
✔️Veš, da je dobro širiti svojo mrežo in včasih stisniti kakšen všeček.
✔️Veš, da ti lahko odpre nove priložnosti.
Ampak namesto, da bi se z njim spoprijateljil/a, raje še naprej skrolaš in ostajaš v coni udobja, medtem ko dugi gradijo močne in prepoznavne osebne blagovne znamke. 🫦
Hja, izbira je seveda tvoja.
Ampak – govorim na podlagi lastnih izkušenj – LinkedIn čisto zares deluje. Tudi sama sem bila na začetku skeptična, dokler se nisem enkrat odločila, da mu dam priložnost.
Ni mi prinesel le sanjske službe v svetovno znanem AI startupu. Prinesel mi je tudi številne druge koristi, nova poznanstva in tisti občutek, da delam nekaj prav.
V nadaljevanju ti zaupam 5 taktik LinkedIn marketinga, ki običajno ostanejo spregledane, ampak delujejo.
"Ampak Ema, LinkedIn je meni tako cringe…"
Razumem. Tudi meni je.
Ampak taka je ta igra – če jo želiš igrati pravilno, beri dalje.
1) Komentiraj objave drugih
Morda si opazil/a, da LinkedIn po novem beleži impressione za komentarje. Mislim, da je sporočilo te nove metrike povsem jasno: Ne podcenjuj moči komentarjev!
Dobro napisan komentar ti lahko prinese večjo vidnost kot povprečna objava. A ključ je v kakovosti – ne uporabljaj generičnih odzivov, ki jih predlaga LinkedIn in ne odgovarjaj zgolj z emojiji. Namesto tega napiši nekaj, kar ima vrednost: dodaj svoje mnenje, izkušnjo ali drugačen pogled.

Naj bo tvoj komentar tako uporaben, da bi lahko stal tudi kot samostojna objava. Na ta način ne le izpostaviš svoje strokovno znanje, ampak se tudi pozicioniraš kot nekdo, ki ima kaj za povedati. (Za razliko od mnogih na platformi, ki kričijo brez vsebine 🙊)
2) Objavljaj avtentične, osebne vsebine
LinkedIn ni (več) zgolj formalno poslovno omrežje. Seveda nihče ne želi, da postane drugi Facebook, a to ne pomeni, da na njem ni prostora za osebnost in avtentične zgodbe.
Sama sem mnenja, da marketing ni B2B (business-to-business) ali B2C (business-to-consumer), ampak H2H – human to human.
Ljudje sodelujemo z ljudmi, ki jih poznamo, jim zaupamo in jih imamo radi. Zato občasno objavi tudi kaj bolj osebnega – bodisi izkušnjo, iz katere si se nekaj naučil/a, ali vpogled v svoje vrednote in način razmišljanja.

3) Engagaj se pod lastnimi objavami
o objaviš nekaj na LinkedInu, se interakcija ne sme končati pri tem.
Največji kreatorji zadnje čase zelo pogosto komentirajo lastne objave, zato preizkusi to taktiko tudi ti – v komentar lahko dodaš dodatna pojasnila, kontekst ali celo sliko.
Prav tako je pomembno, da se odzoveš na komentarje drugih. Ne zaključi pogovora, ampak ga nadaljuj; postavljaj vprašanja, raziskuj temo še naprej in vključuj druge v diskusijo.
4) Tudi DM sporočila so LinkedIn marketing
Sama sem dolgo časa ignorirala zasebna sporočila, a sem ugotovila, da gre za izjemno priložnost za gradnjo odnosov.
V zasebnih sporočilih namreč nisi pod žarometi javnosti, kar omogoča bolj pristen in oseben pogovor. Tudi mreženje je tukaj drugačno – namesto bežnih interakcij lahko vzpostaviš globlje povezave.
Seveda pa je pomembno, da DM sporočila uporabljaš premišljeno in ne vsiljivo, kot npr. razni strokovnjaki, ki se redno obračajo name… 😬

5) Od LinkedIna do interakcij v živo
Digitalno mreženje je koristno, a osebni stiki so še vedno neprecenljivi. LinkedIn je lahko začetek odnosa, vendar naj ta ne ostane le na ekranu!
Zakaj ne bi virtualnih odnosov prestavil/a tudi v resnični svet?
Povabi ljudi na kavo, srečanje ali dogodek
Povabi jih na predavanje, kjer deliš svoje znanje
Pošlji jim voščilnico za praznike
Preseneti jih z majhnim presenečenjem po navadni pošti…
LinkedIn ponuja ogromno možnosti, a če želiš izstopati, moraš preseči osnovno uporabo in se osredotočiti na pristne povezave, kakovostno interakcijo in osebno noto.
Komentiraj, deli delček sebe, pogovarjaj se v DMsih in prestavi digitalna poznanstva v realni svet. Na dolgi rok bo to tisto, kar bo tvojo LinkedIn prisotnost naredilo zares močno in učinkovito.
PS 1 ~ Če potrebuješ pomoč pri pisanju vsebin za LinkedIn ali druge kanale, si preberi tale vodnik še preden najameš ghostwriterja. Ghostwriting je super rešitev, če nimaš časa/znanja za pisanje objav, a obstaja par stvari, ki jih je dobro vedeti.
PS 2 ~ Tudi sama delujem kot ghostwriter in z veseljem ti priskočim na pomoč. 😌