Strateško svetovanje za blagovne znamke
Postavljaš novo blagovno znamko in ji želiš vdihniti karakter? Ali pa jo že imaš, pa je čas za rebrand? Z veseljem ti pomagam določiti pravo smer, ki te bo ločila od konkurence in bo tvojo publiko nagovorila na način, ki deluje.
Glede na tvoje želje, ideje in usmeritve skupaj določiva karakteristike blagovne znamke ali produkta in s tem postaviva dobre temelje za vse nadaljnje aktivnosti.
1
Strategija blagovne znamke
V današnjem svetu je blagovna znamka glavni diferenciator. Naj bo jasna, unikatna, prepričljiva in dodelana. Pomagam ti pri glavnih sporočilih, viziji, definiciji komunikacijskih kanalov in ciljne publike…
2
Ton in glas komuniciranja
Ni pomembno le, kaj govoriš — pomembno je tudi, kako to poveš. Zato je potrebno jasno definirati glas, ton komuniciranja, ime, slogan in druge pomembne elemente blagovne znamke.
3
Vsebinska strategija
Veliko znamk danes s svojimi vsebinami strelja v prazno. Dobra vsebinska strategija poskrbi, da bodo tvoje vsebine usklajene s tvojo vizijo, vrednotami in poslovnimi cilji.
4
User research
Veš, kdo so tvoji uporabniki oz. tvoja ciljna publika? Šele ko dobro veš, koga nagovarjaš, lahko to počneš zares učinkovito. Raziskava lahko poteka preko intervjujev, fokusnih skupin ali social listeninga.
Zakaj sodelovati z mano?
Razumevanje širše slike,
ki jo dosežem z dobrim poznavanjem medijev, marketinga in brandinga.
Strokovnost
ki je osnova vsega, kar počnem. Marketing je v prvi vrsti znanost, kjer ni prostora za naključja.
15+ let izkušenj,
ki mi služijo kot bazen znanja in lekcij, ki jih z veseljem apliciram na različne izzive.
Kako poteka sodelovanje?
Ker gre za strateške aktivnosti, bom vanje najbrž vključila tudi tebe in tvojo ekipo. Pričakuješ lahko vprašalnik, delavnico, intervju, ali pa vse troje.
Glede na izbran način sodelovanja se predhodno dogovorimo o korakih, končnih izdelkih in rokih za izvedbo.